Be alright

Nu tänkte jag duscha som ni nog redan visste, eller hur?
Duschar ju varje kväll och det sliter som fan på håret så det blir sjukt fult. Trevlans. Efter jag duschat ska jag göra te tror jag, har så himla ont i halsen. Fick det bara sådär förut. i need halstabletter.
 
Och snön den bara vräker ner. mysigt. Nyss klagade alla på att det inte var snö, och snart kommer tjatet på att dom vill att snön ska bort. Själv tycker jag det är skit mysigt så länge jag inte halkar eller blir blöt om tårna. Eller om snön/isen förstör saker.
 Till exempel, imorse så hade isen frysit fast växlarna och jag vart arg för jag hade bråttom till skolan så drog tag i växel-sakilaken så paja växeln så gick till skolan och blev blöt om tårna... LYCKAT !
 
Nu blir det slut på tjat och hoppas att ni, mina finaste har en underbar kväll.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0