Mysigt

Satt nyss och kolla ut genom fönstret och såg att det snöar igen. Tror verkligen snön lägger sig helt nu över natten så vi kan vakna upp med snö på marken imorgon den 1 December ! Imorgon börjar Julkalendern kommer dock inte orka gå upp och kolla på det men nyfiken på att veta vad det handlar om, minns inte vad förra årets julkalender va. Det var väl något med ficktjuvar? eller nåt.
 
Men i allafall när jag kollade ut genom fönstret fick jag värsta jul känslorna, så himla MYSIGT hos mamma har vi börjat pynta lite men pappa är rätt efterbliven med sånt så det kommer när det kommer. Min 15 års dag är den 19 December SÅ ALLA VET ∞  Vill verkilgen att det ska vara jul nu med ''massa snö'' inte mycket snö men minst en decimeter typ 10 centimeter. HAHA jag är såååå himla efterbliven men men...
Satt förut och gjorde en snögubbe på picmonkey. (lalalala)
 
Sovgott mina snögubbar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0