50/50

Skrev ju förut att bara skulle vara hemma idag och ta det lungt och så. Men runt sju tror jag så skrev Ida till mig så vi möttes och då var Timmie och Kim med. Vi snacka va på corner då Johan kom vi gick runt lite överallt. Runt 9 tiden så följde vi Timmie och Kim till deras skjuts. Sen kilade jag och Idis vidare och fann ett par snygga glasögon mitt på vägen, haha. Sen satt vi vid 3t och snacka sen kvart i tio börja jag cykla hem. Duschade och åt och kom precis upp och la mig i sängen och huvuvärken börjar smyga sig fram. Hopoas bara det inte blir någon migrän för min del.. nu ska jag sussa !

xoxo och sovgott mina honungs nötter !

Ida levererar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0