Lite om igår kväll

Som sagt igår var jag hemma i stort sätt hela dagen!
Förutom på kvällen då jag skulle va med Ida,Ebba Moa och My.
Och vi dunkade musik och satt och chillade hos Ebba.
Sen bestämde vi oss för att gå en promenad men vi hade ingen aning om vart 
vi skulle så vi gick typ till en lekpark och sen hände det lite saker så vi kuta som F*N 
upp för en låång uppförsbacke!
Sen vart allt ''bra'' igen och vi skulle till preu och möta några typ ahmad och nån mer..
Så vi snackade lite med dom och Ebba var lite ledsen så vi satt och trösta henne!
Sen så kom Sanna och Thilda en sväng och vi pratade och så sen kom Jannica och
då drog jag Moa My Ida och Thilda hem till henne och fixa oss sen gick vi upp till coop
som sanna kom till sen och vi bara va där och gjorde *ingenting*
Sen drog folket hem och så följde jag och Moa My till sin port. 
Sen tänkte jag dra hem men blev att jag följde med Moa upp till sig och vi
satt vid fb och kolla på massa folks bilder :) sen drog jag hemåt och la mig i sängen !
 
Maybe så är inte dethär intessant men lite måste ni ju få veta!
 
PUSS
nopics

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0