TUFF

 
När jag kom hem för en liten stund sen hade pappa chips och läsk och vi satt och kolla på en
film. Men alltid så blir det REKLAM, har inte förstått mig på reklam än !
 
Men idag har jag vart med Ida My och Timmie vi har snackat om saker vi missat lite
överallt :) Spelat kort,  och tror det var tur att Ida vann annars hade det inte blivit kul..
Vi har även vart ute en stund och snackat med Alva och Louise !
 
Timmie hade även med sig en 3 kilos påse godis från godis huset, namnam :)
 
Min fredags kväll har vart bra, och är skit trött nu, dags att sova snart .
Godnatt finisar!
 
Ett tag hade vi inget att göra.. som ni ser på bilden nedan!
sicken tuffing
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0