BELIEVE

Godmorgon, jag vaknade för en stund sen och ska snart gå ner för att äta något.
Eftersom jag inte har ett skit att göra idag så ska jag efter jag ätit ut och springa, bara för att träna upp min kondition och inget snack om det.. Sen ska nog mamma klippa mig eftersom mina toppar är väldigt slita efter det en dusch. Sen så får vi se vad dagen har med att bjuda på kanske ska möta en sen.
Ha det bra så länge så hörs vi sen!


passar på att bjuda på en gammal cam-bild som ja tog för ett år sen när jag har percing.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska inte vi va idag eller?

Svar: inte med anonyma :) men antar att det är my så ja :)
Emma Elmosson

2012-09-01 @ 14:02:45
URL: http://myvanhals.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0