Bra dag

Min dag idag har varit jätte bra, hoppas din också varit det :) !
Förutom lite bitterhet ett tag, och plus att en iphone är ganska paj,
Philippa är väldigt smart haha :d Men aja annars har allt var bra.
Jag My och Ida har köpt godis och massa mer och snackat och skrattat.
Senare skulle My till sin mamma och syster och sova på sjukhuset !
Och då drog jag och Ida till marieborg och fixa en sak sen till tre't och 
köpte monster och en tolaett godis klubba :) och vi satt vid tre't i typ två 
timmar och snacka om allt mellan skola killar och problem, sen kom
Dennis och hans kompis förbi och vi snacka med dom. Sen drog jag 
hem. 
PS.. det är fett kallt ute så det kommer typ ånga eller vad man säger 
genom munnen!
Kommer 4 bilder från idag!
Godnatt finisar!
 
 
 
blev väldigt arg för fick inte till bilderna men jaja..



 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0