Dagens,Klubba,Random

Hejsan, har precis ätit och ska börja dra mig tillbaka till My och se film, tror jag. Idag ska vi bara sitta inne och chilla eller kanske dra ut och träffa nån Sånt som märks right?
 
Igår så var jag ju inte på humör direkt och bloggade inte så tänkte skriva lite kort om igår :
Först var det en vanlig skoldag bara att jag My och Philippa sluta en lektion tidigare för att dra hem och fika och fira deras mamma, vi åt smörgostårta, kakor, tårta och massa mer gott, MYS ! 
 
Nu så ska jag skriva färdigt sen åker jag vet itne om jag bloggar innan kvällen, men kanske ni får kika och se!
Hörs, ha en trevlig fredag alla! kram
 
Byxer: dom gamla vanliga, ogräs
Tröja: H&M. bilden vart inte som jag ville men ni får nöja er med denna!


 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0