Godkväller

Satte mig precis vid tvn men självklart blir det reklam..
Så passar på att blogga. Har vart med My och kom till
henne runt 4 kanske, och vi satt då och kolla film med
hennes syster.
 
Sen så kom Max och Alex till My och vi snacka med dom,
gick och köpte lite godis. Och sen tillbaka till My för att se
film igen.
Sen runt nio drog dom för dom skulle köpa nånting och
 
jag och My orkade inte följa med så då drog vi och kolla
vart hennes syster va, och så träffade vi henne och Ebba
och snacka om saker som hänt!
 
Så har min (slapp) söndag sett ut!
HOPPAS ni har haft en jätte bra dag!
 
PUSS FINISAR
En jätte ''fin'' bild på min bästaste jag har !
LOVE YOU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0