Hajken,Överraskning,Bilder

Nu har jag tänkt att berätta om Hajken, och orkar du itne läsa långt kan jag bara meddela att du borde scrolla ner och läsa om överraskning!
Hajken
Vi samlades vid halv 1 och Daniel (gympaläraren) stog och babla på om säkerhet.
Sen så kom vi iväg runt ett, och nästan alla skrek som hysteriska djur, alla körde in i varandra osv.
Och jag & Philippa hade tänkt att vi skulle paddla själva fast det hade nog inte gått bra det var blåsigt och tungt!
Sen efter typ en och en halv timma var vi på spår-ö och fika sen gick vi promenad till (mumindals huset)
som jag kallar det :)
Sen skulle vi fortsätta och ett tag så blåste det som F A N, blabla sen efter ett Bra tag var vi framme.
alla..
Sen så skulle alla sova och jag och bella skulle på toa så när vi gick tillbaka så pratade vi om att jag inte var rädd och så och sen så hoppar victor fram och skrämmer skiten ur oss och jag kan lova att det var tur att jag precis hade kissat! 
Alla var uppe skit länge och jag my och philippa sprang omkring och väckte alla :)
Sen så gick vi in och skulle sova tog ett tag att somna men det gick! Vid kvart över 8 så väckte daniel oss.. segt som fan alla åt frukost i tältet sen så packa vi ihop våra saker sen så började vi paddla!
Och det blåste så himla mycket att man åkte bakåt, och nu har jag världens huvudvärk!
(Så klart hade vi sen märkt att vi hade åkt världens omvägar när vi åkte dit första dagen..)
KÄNNER ATT JAG SKRIVIT EN NOVELL !

 
Överraskning

När jag kom hem idag så skulle jag ladda min mobil så gick upp för att sätta den på laddning så kom min katt in  och skulle lyfta upp han,då jag såg ett påslakan fodral typ med Justin på men fattade inte trodde det typ var en pärm för såg ut som det!
Sen så såg jag min säng och trodde jag skulle dö.
Det finaste täcket jag någonsin sett!
Tack världens bästa mamma!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: BELIEBER

Satan så snyggt täcke!
Vart är det köpt?
Fin blogg

Svar: Visst är det :)Vet inte faktiskt inte, min mamma köpte det åt mig
tackar!
Emma Elmosson

2012-09-05 @ 20:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0