MITT LOVANDE INLÄGG

Ja nu kom jag precis in efter har vart med Adrian och My och vi träffade även Ella och Nadia.
Men idag annars har jag och my bara suttit inne och glott och så. (måste fortfarande få tips om vad jag ska blogga om, för börja tycka det blir tråkigt att skriva samm sak varje dag in och ut)
MENMEN nu ska jag hoppa in i duschen och sen krypa ner i sängen för att sova..
Även pepp på att få sitta i kafeterian och jobba i imorgon och på torsdag, fast dock skönt att slippa jobba lite men ändå tråkigt att få stå med nån som man liksom itne pratar med så mycket. Men slut på tjat om det nu.
Tänkte bara säga att mitt lovande/speciella inlägg kommer en annan dag när jag har mer bilder och så till det jag ska göra! Slut på prat och dags för en bild från idag och en bild från 2004 ( antar att man ser vem som är jag )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0