PIZZA

Hejsan, jag och My skulle träffa Metaxas och Adrian men det hände lite saker,
så vi drog och träffa Max och Alex. Vi va på mejeriet och snacka och spela
 
pingis, men eftersom jag söög så ville inte jag spela mer :)
Sen så träffade vi Metaxas och Adrian och snacka vid simhallen ungefär!
Sen skulle dom iväg, så då drog My hem till sig och jag till mig :)
 
Och nu sitter jag och äter pizza med pappsen (y'
 
Men ni får sova gott, och så bloggar jag kanske imorgon bitti eller så får jag
låna nån mobil och blogga med !
Kramar från mig !
Kollat igenom gamla bilder på ''pappas'' data och hittade massa bilder, så tänekr bjuda
på en bild som jag kanske var 7 år på !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0