Tierd

Nu har jag bakat,pluggat och duschat.  Kakan var faktiskt god enligt mig, och att plugga var jättekul, eller inte.
Men orkade inte plugga så mycket så får plugga imorgon :) Förut så var jag med My och Thilda men sen skulle
 
My umgås med hennes systrar och sin mamma så då drog jag och Thilda till henne och åt lite. Sen gick vi en
sväng ute och snacka och lite så. Har faktiskt inte gjort så mycket mer. Säger godnatt nu! Och imorgon kanske
 
det finns nån snäll själ som är villig att låna ut sin mobil till mig så jag kan mobil blogga!
Ska verkligen försöka komma ihåg det !
 
Sovsött mina fina
 
 
 
Två bilder på mig och Thilda under våran promenix! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0