Två bilder sådär

Hejsan, vakna tidigt imorse men somna sedan om, tänkte gå hner och ha i ricinolja sen ska jag fixa mig. Sen va med Ida och My och kanske Philippa! :) 
 
Igår kväll bloggade inte jag men hade det skit mysigt med mina fina hjärtan, har verkligen saknat våra minnen men får bygga upp dom igen :) 
Vi satt och snackade och hade det mysigt, tänkte dock inte på att ta bilder.
Men kan ta idag och lägga upp ikväll sedan!
Bella och Moa kom förbi och vi snackade med dom, sen drog dom och då drog vi tillbaka till My och Philippa och spela slender, haha kolsvart rum...
Sen drog vi till brevik och skratta så mycket att jag fick ont i magen!
Sen hemåt mot en mys kväll med min mamma och Pierre!




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0