Hm...?

Min åsikt...
Jag tycker det är helt sjukt att man uppmanar modeller att va så himla smala, alltså att dom säger att dom ''måste''
va si och så. Sick ! Ska inte säga för mycket för egentligen vet man inte ifall dom är smala på ett hälsosamt sätt eller ej, men på vissa syns det faktiskt att dom inte mår så bra.
Och ärligt tror jag även det påverkar samhället (haha vuxet) men ärligt man ser ju redan nu att små 8:åringar bryr sig om hur dom ser ut? Visst varken bra att va för tjock eller för smal, men alla ser olika ut. Hur skulle det se ut ifall alla såg likadana ut ?
 
Bilden är lite random men tänkte lite på väskan skorna och plast/regnjackan och hatten eller vad det är.
 
Nu känns det som jag har klagat och det har jag ju typ, eller rättare sagt så har jag sagt vad jag tycker om sånt här och att det börjar gå lite (mycket) över gränsen...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0