LoVe U aLl

Sitter hemma och tjurar, H*LV*T*S äck*l j*vla (swefilmer.com) funkar inte -.^ vet att dom försöker fixa men MÅSTE
se P-L-L nu... Laddade ner utorrents eller vad det heter för att kunna se men det laddade så segt så jag blev bara förbannad och avinstallerade SKITEN, vilket jag ångrar just nu för det skulle vara färdigt just nu.
bläääää är så förbannad.
Över till lite posetivt, imorgon får jag se hur bloggningen blir, för jag ska vara ledig imorgon och på fredag för jag ska till Linköping imorgon och handla massa med mammi. Skulle vart ÄNNU roligare och åka till stockholm och shoppa för finns så många fler affärer men tycker Linköping låter ''lika'' bra. Är ledig på fredag också för att bara ta det lungt med mamma och sova ut. Så lyxlyx.
Men ska försöka hínna med att blogga och så men kika in då och då så märker vi när jag bloggar, kommer allafall att lägga upp bilderna imorgon kväll eller på fredag.
 
Nu ska jag äta lite och sen försöka se ifall swefilmer.com funkar igen...
HÖRS
en gammal bild, känenr att jag är dålig med nya bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0